Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Operational Excellence

Wilt u meer weten over Operational Excellence? Op deze pagina vindt u een overzicht met sprekers die u hier meer hierover kunnen vertellen. Wilt u persoonlijk advies? Neem gerust even contact met ons op.
Vraag prijs en beschikbaarheid aan

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

Sprekers over operational excellence

  • Wiko

    Expert in vereenvoudigen van bedrijfsprocessen. Ervaring in management, sales, productie en kwaliteit.
  • Spreker Sofie Fransen

    Sofie Fransen

    Opereren is topsport. het is streven naar het hoogste niveau op gebied van timing, focus, high performance teamwork en spreekplicht.
  • Bart Flos

    Veranderspecialist, spreker en klaagcoach die organisaties helpt gewoontes te doorbreken en positieve verandering te realiseren.

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

Over het onderwerp: Operational Excellence

De focus van Operational Excellence ligt op de klant. Deze staat centraal en blijft centraal staan. Een goede definitie van operational excellence zou kunnen zijn dat elke medewerker in een bedrijf de waarde van een product voor een klant ziet vanuit zijn/haar positie en ook zorgt dat deze waarde in stand blijft. Met het doel van een product voor een klant centraal, zorgt dit dat elke medewerker ook weet hoe hij/zij bijdraagt. De klant is niet perse een consument die betaalt, maar kan ook een persoon zijn die wordt geholpen door de gemeente bijvoorbeeld. Operational Excellence is dus een manier van zien, maar het kan ook worden gebruikt als praktische aanpak. Er wordt gekeken naar het complete systeem om een product te produceren. Hoe zit het met de kosten, maar ook hoe zit het met de opbrengsten? Misschien dat een kleine verhoging van kosten een veel beter product kan leveren. Dit is ook beter in de ogen van de klant. Hierdoor kan een groter rendement worden geboekt. Dit kan zowel in geld, als in effectiviteit worden uitgedrukt. Zo blijft het concept belangrijk voor zowel bedrijven als non-profit organisaties. Onze sprekers geven graag meer uitleg aan het begrip Operational Excellence. Vanuit hun ervaring in de praktijk of juist vanuit onderzoek, weten zij duidelijk te stellen wat de kernpunten zijn en hoe uw organisatie zich hier op kan gaan richten. Een verandering is nodig, maar waar begint u? Hoe zorgt u ervoor dat deze verandering gedragen wordt door de hele organisatie? Hoe kunnen zowel de processen in het bedrijf als de gedachten van de werknemers zo worden gericht dat het een groot succes wordt? Een lezing voor uw bedrijf kan in het algemeen worden aangepast door onze sprekers zodat u zo snel mogelijk aan de slag kunt met de geleerde kennis.

Vrijblijvend advies voor het kiezen van de beste spreker of dagvoorzitter

Dien eenvoudig een aanvraag in. Je krijgt snel een reactie op jouw informatieverzoek.

Hulp nodig?

Telefoon: 030 8080 884

E-mail: contact@athenas.nl