Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Nancy Rademaker

Futurist en trendwatcher, erkend om haar expertise op het gebied van de ontwrichtende kracht van technologie.

4.67 van 5

Hoogst gewaardeerde!

Vraag vrijblijvend informatie aan over Nancy Rademaker

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    4 van 5

    Nancy Rademaker is an outstanding keynote speaker. She comes across as very authentic and natural. The subject of the speech for our international management conference was the Impact of Digitalization on the Human Factor, and she made it very relatable from both a professional and personal perspective. Nancy brought it to life with examples everyone could identify with. She also did her research, and it showed. Her message was laced with facts and developments directly related to our industry. Overall, a superb job. She is one of the best speakers we’ve had at our conferences. I would highly recommend her.

    Erdmann Rauer, LSG group

    Nancy Rademaker

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Nancy Rademaker

    • Met een achtergrond in IT en vele jaren ervaring weet Nancy precies hoe ze haar publiek de essentiële kennis voor de toekomst kan bieden. Geïllustreerd met talloze voorbeelden laat Nancy ons zien hoe we moeten omgaan met de Ontwrichtende Kracht van Technologie. Ze stelt haar publiek in staat een visie te creëren over hoe prioriteiten te stellen en te streven naar rendement op investeringen in de 'toekomst Beyond'.
    • Alle recente veranderingen in de digitale wereld kunnen moeilijk te bevatten zijn. Nancy biedt een duidelijk overzicht van trends, wat het onderwerp tastbaarder maakt. Met Nancy Rademaker als spreker bent u verzekerd dat het publiek de zaal verlaat met een gevoel van urgentie én mogelijkheid.
    • Als expert op het gebied van extreme klantgerichtheid helpt Nancy klanten de nieuwste bedrijfsmodellen en technologie te gebruiken om voorop te blijven lopen in dit tijdperk van ontwrichting. Nancy heeft meer dan 20 jaar ervaring in de IT. Als internationale keynote-spreker deelt Nancy Rademaker haar ervaringen rechtstreeks vanuit de plaatsen waar technologie onze toekomst vormgeeft.
    Spreker Nancy Rademaker is één van de weinige vrouwelijke keynote sprekers die de impact van de digitalisering op klantgedrag beschouwt en wat dit voor bedrijven betekent in de interactie met hun klanten.  Met een krachtige mix van boeiende, confronterende voorbeelden en een sterk gevoel voor humor, neemt ze het publiek mee in een opwindende rollercoaster van hoogwaardige content, verpakt in een zeer toegankelijke presentatie. Nancy laat haar toehoorders altijd geïnspireerd achter, met een door innovatie gedreven mindset en toepasbare inzichten om hun eigen strategie voor “The Day After Tomorrow” vorm te geven.
    Lees het volledige profiel: Nancy Rademaker

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Nancy Rademaker

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Extreme Customer Centricity In A Networked World

      In haar keynote "Extreme Customer Centricity In A Networked World", helpt Nancy organisaties te begrijpen hoe ‘het Nieuwe Normaal’ – waarin digitaal de norm is geworden – onze werkomgeving heeft veranderd in een dicht netwerk.  Ze vertelt hoe dit het gedrag van de klant en de snelheid van de markt heeft veranderd en hoe bedrijven zelf een netwerk moeten worden als ze willen overleven. Maar vooral toont ze aan hoe bedrijven de klant absoluut op de eerste plaats moeten zetten als ze succesvol willen zijn. Niet als een aardige slogan, maar als een zeer duidelijk programma van drastische verandering, waarin processen en procedures helemaal opnieuw moeten worden herdacht: een programma, waar ‘digitaal’ een cruciale rol speelt om te kunnen voldoen aan de verwachtingen van de klant op een warme en menselijke manier.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Extreme Customer Centricity In A Networked World

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Managers The Day After Tomorrow

      Exponentieel evoluerende technologie transformeert de buitenwereld als nooit tevoren. De bedrijfswereld verandert ook met eenzelfde lichtsnelheid en leiders hebben het zwaar om bij te blijven en vooruit te blijven gaan om ook in The Day After Tomorrow te kunnen blijven bestaan. Maar waar moeten ze beginnen? Hoe kunnen managers 30 jaar vooruit kijken naar een steeds complexere en onzekere toekomst en dit vooruitzicht te vertalen in een werkbaar plan voor de komende 3 maanden? Hoe kunnen ze een nieuw denkpatroon ontwikkelen? Draait het echt volledig om technologie? Gaat het niet veel meer over de klant en het veranderend klantgedrag? Waarom zou alles snel, leuk en makkelijk moeten zijn? En waarom zijn data de nieuwe olie en Artificiële Intelligentie een zegen? Het antwoord is helder. Om te blijven ontwikkelen, moet je traditionele lineaire denkwijzen loslaten. Je moet jezelf door de wereld laten inspireren. Je moet verder kijken dan ‘alleen maar’ technologie. Je moet inzoomen op de noden van je klanten en hen op de eerste plaats zetten. En je moet bovenal focussen op de mogelijkheden daarbuiten en blijven experimenteren.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Managers The Day After Tomorrow

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Your Customer Interface is Your Brand

      De waarde van een merk wordt opgebouwd of afgebroken door de manier waarop klanten de interactie tussen henzelf en het bedrijf ervaren. Nancy behandelt onderwerpen als de klantreis, de klantervaring, touchpoints, ‘customer effort’, de impact van automatisering en het toenemende belang van de mens-tot-mens interactie.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Your Customer Interface is Your Brand

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Is Amazon eating the world?

      Vanuit Europees perspectief heeft Amazon zich ontwikkeld van een ongevaarlijke online boekverkoper tot een gevaarlijk monster dat vroeg of laat alle bedrijven kan opvreten. Nancy zoomt in op hoe dit heeft kunnen gebeuren, wat de toekomst voorspelt en wat we kunnen leren van de mindset en cultuur van Amazon.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Is Amazon eating the world?

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Healthcare in The Day After Tomorrow

      Niets is belangrijker voor ons dan onze gezondheid en zal precies de gezondheidszorg zijn die volledig wordt geherdefinieerd door technologie. De totale mensheid zal hier door worden geraakt. Deze keynote is niet alleen interessant voor mensen uit de gezondheidszorg, maar vormt een perfect voorbeeld van de positieve impact van technologie, big data, Artificiële Intelligentie en robotisering.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Healthcare in The Day After Tomorrow

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: How to organize a networked company?

      Onze nieuwe wereld is er een van netwerken en om te overleven moet je zelf ook een netwerk worden. Traditionele hiërarchische structuren zullen moeten worden vervangen en een cultuuromslag is cruciaal voor het success van digitale transformative. Om uw bedrijf ‘in vorm’ te krijgen voor The Day After Tomorrow, moet het in staat zijn om de klant te kunnen volgen en dus moet het per definitie ‘agile’ zijn en als een netwerk functioneren. Nancy toont de noodzaak aan voor verandering in leiderschap, in de vaardigheden van het totale personeelsbestand, in het gebruik van sociale technologieën en boven alles, in cultuur.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker How to organize a networked company?

      Lezingen van spreker Nancy Rademaker: Artificial Intelligence Explained

      Internet was de eerste golf, Mobiel was de tweede en nu zijn we op Dag Twee van de volgende grote golf: Artificiële Intelligentie. We kunnen ons niet langer een wereld voorstellen zonder Internet, we zullen ons in 2035 ook geen wereld kunnen voorstellen zonder AI. Om ons daarop voor te bereiden is het belangrijk te ontdekken waar Artificiële Intelligentie om gaat.
      Vraag vrijblijvend info aan: Nancy Rademaker Artificial Intelligence Explained

      Klantbeoordelingen

      4 van 5

      Nancy Rademaker is an outstanding keynote speaker. She comes across as very authentic and natural. The subject of the speech for our international management conference was the Impact of Digitalization on the Human Factor, and she made it very relatable from both a professional and personal perspective. Nancy brought it to life with examples everyone could identify with. She also did her research, and it showed. Her message was laced with facts and developments directly related to our industry. Overall, a superb job. She is one of the best speakers we’ve had at our conferences. I would highly recommend her.

      Nancy Rademaker

      Nancy Rademaker

      5 van 5

      We had the pleasure of inviting Nancy to our virtual management meeting. With her unique way of presenting and the positive energy she´s transmitting, she was able to keep full attention even in this digital way via teams. An inspiring presentation for every company who wants to learn about the change of consumer behaviour and excellence in customer experience, in a digitalized world based on real examples! Thank you, Nancy!

      Nancy Rademaker

      Nancy Rademaker

      5 van 5

      I had high expectations, Nancy easily surpassed them. With humor, warmth and great storytelling she manages to convey a strong and stern warning while inspiring and motivating at the same time. Exceptional!

      Nancy Rademaker

      Nancy Rademaker

      Beoordeeld 4.67/5 gebaseerd op 3 klantbeoordelingen

      Nancy Rademaker

      De impact van de digitalisering en AI op klantgedrag

      Als internationale keynote spreker deelt Nancy Rademaker graag haar persoonlijke ervaringen, rechtstreeks vanuit die plekken op de wereld waar technologie onze toekomst vormgeeft. 

      Nancy heeft meer dan 20 jaar ervaring in de manier waarop technologie de maatschappij heeft veranderd en nog steeds verandert. Zij heeft voor diverse IT-bedrijven gewerkt, waaronder vijf jaar voor Microsoft in Nederland en Europa. Ze deelt graag haar passie voor technologie en combineert de waardevolle ‘inside’ informatie met haar ervaring in training en onderwijs. Haar enthousiasme voor mensen en klantgerichte strategieën is groot en ze houdt ervan om de nadruk te leggen op hoe technologie menselijk gedrag beïnvloedt, hoe het hen helpt hun kennis te delen en hoe het hen mogelijk maakt om te creëren en innoveren.  

      Nancy is een zeer gewaardeerd internationale spreker en heeft al veel roundtables, boardroomsessies en corporate evenementen verlevendigd met krachtige presentaties rondom Digitale Transformatie, Extreme Customer Centricity, Customer Engagement, disruptie, AI, nieuwe businessmodellen en leiderschap.

      In 2016 voegde ze zich bij nexxworks als partner. Samen met Peter Hinssen, Steven Van Belleghem en Rik Vera, inspireert ze bedrijven rondom ‘The Day After Tomorrow’. Nancy reist met bedrijfsleiders naar innovatiehubs zoals Silicon Valley, Shanghai, Shenzhen, Berlijn,… en gebruikt de inspiratie van die reizen als voortdurende en waardevolle input voor haar keynotes, waarmee ze de inhoud en de voorbeelden continu afstemt op de meest recente technologieën, ontwikkelingen en disruptieve nieuwe businessmodellen.

      Voor vragen, tarieven en beschikbaarheid neem contact met ons op. 

      Power to the customer! | Nancy Rademaker | TEDxLausanne

      Video van spreker Nancy Rademaker

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Nancy Rademaker

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 8080 884

        E-mail: contact@athenas.nl