Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

3 ervaringen die je krijgt met Janneke van Meenen

  • Deze lezing is een eyeopener voor iedere organisatie.
  • Met desk- en fieldresearch toont Janneke aan dat bellen een steeds minder populair communicatiemiddel is.
  • De gevolgen voor het bedrijfsleven worden onderschat.
Na haar marketingcarrière bij diverse A-merkfabrikanten rolde Janneke van Meenen in de callcenter business B2B. Nu, 20 jaar en zo’n 450 telemarketingcampagnes later, vindt ze het tijd om alle kennis op dit vakgebied te delen. Geïnspireerd door het feit dat steeds meer mensen lijden aan bel-angst. Het nabellen van leads, offertes en vooral koud bellen, is daardoor voor veel mensen een probleem. Dat kost omzet en veroorzaakt stress.
Lees het volledige profiel: Janneke van Meenen

Vraag vrijblijvend informatie aan over Janneke van Meenen

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    Lezingen

    Lezing van spreker Janneke van Meenen: Bel-angst kost omzet en veroorzaakt stress (ziekteverzuim)

    Als directeur van een callcenter heeft Janneke van Meenen zo’n 450 belcampagnes georganiseerd. Daardoor weet zij als geen ander hoe belangrijk de telefoon is in het bedrijfsleven. Zowel inbound, outbound als onderling. Helaas is ‘even bellen’ tegenwoordig niet meer zo vanzelfsprekend. Er zijn allerlei signalen die aantonen dat bellen een manier van communiceren is dat men steeds vaker links laat liggen.  Als je ernaar vraagt dan kent iedereen wel iemand die niet durft te bellen of nooit belt en liever appt of e-mailt. Het komt steeds vaker voor en inmiddels zijn er bijna 2 miljoen mensen actief in het arbeidsproces met bel-angst.  Wat zijn die signalen dat er minder gebeld wordt? Hoe ontstaat bel-angst? Wat zijn de gevolgen? Wat kan je er als bedrijf aan doen? Janneke zal deze vragen zoveel mogelijk proberen te beantwoorden.
    Vraag vrijblijvend info aan: Janneke van Meenen Bel-angst kost omzet en veroorzaakt stress (ziekteverzuim)
    Spreker Janneke van Meenen

    Janneke van Meenen

    2 miljoen mensen hebben bel-angst, dat veroorzaakt stress en kost organisaties omzet

    In Janneke’s optiek ontstaat  bel-angst vooral door een gebrek aan belvaardigheid. Met haar boek ‘DE COUNTDOWN, handboek voor een sterk belscript, weg met die bel-angst’ en ook door training en coaching leert Janneke werknemers ‘Goed Zakelijk Bellen’.

    Inmiddels lijden bijna 2 miljoen mensen die actief zijn in het arbeidsproces aan een bepaalde vorm van bel-angst. Een probleem dat totaal onderschat wordt. Janneke’s missie is het bedrijfsleven hiervan bewust te maken.

    Zo ga je om met belangst op de werkvloer: ‘Een goed belscript’

    Video van spreker Janneke van Meenen

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Janneke van Meenen

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Hulp nodig?

      Telefoon: 030 8080 884

      E-mail: contact@athenas.nl