Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan
Spreker Hans Zomer

4.67 van 5

Hoogst gewaardeerde!

Hans Zomer

Deskundige in klantgerichtheid, persoonlijk leiderschap, teamdynamiek, verandermanagement en effectieve communicatie binnen organisaties.

Vraag vrijblijvend informatie aan over Hans Zomer

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    5 van 5

    Hans heeft de deelnemers meegenomen in het denken vanuit inwoners. Hoe zorgen we voor positieve ervaringen en hoe kunnen we inwoners beter laten zien wat we doen? Hiermee werd op een laagdrempelige en toegankelijke manier de mindset neergezet om de dag mee aan de slag te gaan met de meer dan 1000 opmerkingen van onze inwoners. Dit leidde tot haalbare plannen waar we concreet mee aan de slag kunnen. Een dag vol energie, ideeën en samenwerking. Een aanrader!

    Anita Dogterom, Gemeente Krimpenerwaard

    Hans Zomer

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Hans Zomer

    • Direct toepasbare technieken en methoden om de samenwerking en communicatie binnen uw team te optimaliseren, waardoor de efficiëntie en harmonie worden bevorderd
    • Nieuwe inzichten en benaderingen die u helpen om uw leiderschapsstijl te verfijnen en uw team te motiveren om altijd de klant centraal te stellen, wat leidt tot hogere klanttevredenheid en loyaliteit
    • Bewezen strategieën om veranderingen binnen uw organisatie soepel te laten verlopen, weerstand te overwinnen en uw team te begeleiden naar succes
    Worstelt uw organisatie met het effectief doorvoeren van veranderingen en het motiveren van uw team? Spreker Hans Zomer biedt inzichten en strategieën die managers en ondernemers helpen om hun teams te inspireren en succesvolle samenwerkingen te bevorderen. Met zijn expertise in klantgerichtheid, persoonlijk leiderschap en overtuigingskracht, helpt Hans Zomer uw bedrijf om te groeien en bloeien.
    Lees het volledige profiel: Hans Zomer

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Hans Zomer

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezing van spreker Hans Zomer : Klantgerichtheid

      Hebben uw klanten het gevoel dat ze gezien en gehoord worden? In een competitieve markt is klantgerichtheid essentieel voor succes. Spreker Hans Zomer biedt lezingen die uw team transformeren, waardoor klanten zich koning voelen. Hij onthult de subtiele maar cruciale verschillen tussen klantvriendelijkheid en klantgerichtheid en geeft praktische strategieën om klanttevredenheid te verhogen. Hans Zomer leert uw team niet alleen klanten te bedienen, maar ook langdurige relaties op te bouwen. Verhoog uw klantloyaliteit en onderscheid uw organisatie met de inzichten en adviezen van Hans Zomer. Maak van uw klantgerichtheid een krachtig concurrentievoordeel!
      Vraag vrijblijvend info aan: Hans Zomer Klantgerichtheid

      Lezing van spreker Hans Zomer : Beïnvloeden en overtuigen

      Hoe krijgt u uw (interne) klanten zover dat ze doen wat u wilt? Vaak is het verschil tussen wel of niet beïnvloeden afhankelijk van ontspanning en relevantie. In deze lezing van Hans Zomer die deze essentiële ingrediënten combineren, neemt uw invloed en overtuigingskracht toe. Tijdens zijn sessies leert u praktische vaardigheden om anderen effectief te beïnvloeden en te overtuigen, met als resultaat meer succesvolle samenwerkingen en doelgerichte acties. Met Hans Zomer transformeert u uw aanpak en behaalt u optimale resultaten.
      Vraag vrijblijvend info aan: Hans Zomer Beïnvloeden en overtuigen

      Lezing van spreker Hans Zomer : Persoonlijk leiderschap

      Worstelt u met het nemen van de regie over uw eigen leven en leiderschap? Hans Zomer helpt om persoonlijk leiderschap te versterken in deze lezing. Hij leert u hoe u verantwoordelijkheid kunt nemen voor uw reacties op situaties, uw talenten kunt ontdekken en uw energiebronnen kunt identificeren. Hans benadrukt het belang van keuzes maken en biedt praktische inzichten die uw leiderschap transformeren. Met zijn expertise begeleidt Hans u naar een positie van zelfsturing en empowerment. Boek nu een lezing en ontdek hoe u uw persoonlijk leiderschap naar een hoger niveau tilt!
      Vraag vrijblijvend info aan: Hans Zomer Persoonlijk leiderschap

      Klantbeoordelingen

      5 van 5

      Hans heeft de deelnemers meegenomen in het denken vanuit inwoners. Hoe zorgen we voor positieve ervaringen en hoe kunnen we inwoners beter laten zien wat we doen? Hiermee werd op een laagdrempelige en toegankelijke manier de mindset neergezet om de dag mee aan de slag te gaan met de meer dan 1000 opmerkingen van onze inwoners. Dit leidde tot haalbare plannen waar we concreet mee aan de slag kunnen. Een dag vol energie, ideeën en samenwerking. Een aanrader!

      Hans Zomer

      Hans Zomer

      5 van 5

      Hans heeft voor ons een inspirerend middag neergezet als gastspreker bij onze inspiratiesessie van DuoDesk, Anders Denken Anders Doen. Hoe kunnen we anders werven en selecteren dan de traditionele manier van denken die nog teveel wordt toegepast. Hans is enthousiast, denkt mee en zijn creatieve oplossingen zorgen voor verrassende wendingen.

      Hans Zomer

      Hans Zomer

      4 van 5

      Hans Zomer heeft een inspirerende bijdrage geleverd aan de bijeenkomst van MKB Valleiregio. Hans heeft onze leden laten ervaren hoe beïnvloeding op een positieve wijze werkt en hoe je dit kan gebruiken om jouw (bedrijfs)doelstellingen te realiseren.

      Hans Zomer

      Hans Zomer

      Beoordeeld 4.67/5 gebaseerd op 3 klantbeoordelingen
      Spreker Hans Zomer

      Hans Zomer

      Transformeer uw teamdynamiek en leid uw organisatie naar succes

      Spreker Hans Zomer is een ervaren trainer met een passie voor het helpen van managers en ondernemers bij het bouwen van succesvolle teams. Als oprichter van Aestas en Discundig heeft hij een uitgebreid netwerk van trainers, coaches en adviseurs opgezet die bijdragen aan bloeiende organisaties. Hans is gespecialiseerd in diverse aspecten van leiderschap en teamontwikkeling, waaronder DISC, NLP en Energy Drives. Zijn aanpak is praktisch en resultaatgericht, met een focus op het creëren van een positieve en productieve werkomgeving.

      Met jarenlange ervaring in het geven van inspiratiesessies en trainingen, weet Hans hoe hij zijn publiek kan boeien en activeren. Zijn lezingen bieden diepgaande inzichten en praktische tools die direct toepasbaar zijn in de dagelijkse praktijk. Hans’ expertise in klantgerichtheid helpt organisaties om beter in te spelen op de behoeften van hun klanten, wat leidt tot verbeterde klanttevredenheid en bedrijfsresultaten.

      Hans Zomer begrijpt de uitdagingen waarmee managers en ondernemers worden geconfronteerd, zoals het behouden van motivatie tijdens veranderingsprocessen en het verbeteren van teamdynamiek. Zijn lezingen zijn ontworpen om deze uitdagingen aan te pakken en om leidinggevenden te voorzien van de vaardigheden en kennis die nodig zijn om hun teams effectief te leiden.

      Boek nu een inspirerende lezing van Hans Zomer en transformeer uw teamdynamiek.

      Knipoog nooit tegen het meisje in het donker

      Video van spreker Hans Zomer

      Klantbeloftes en klantgerichtheid in de praktijk

      Video van spreker Hans Zomer

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Hans Zomer

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 80 80 884

        E-mail: contact@athenas.nl