Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Frans Reichardt

Spreker en trainer. Hij leert je 'klantverantwoord' ondernemen in 3 stappen

4.75 van 5

Hoogst gewaardeerde!

Vraag vrijblijvend informatie aan over Frans Reichardt

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    5 van 5

    Toen hem enkele dagen voor onze grootste conferentie werd gevraagd deze te openen, nam Frans die uitdaging met enthousiasme aan en bracht hij een inspirerend verhaal. Een man die luisteren predikt als een onderscheidende factor voor toekomstig succes. Topkerel.

    Phil Tusing | Sourcing Summit

    Frans Reichardt

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Frans Reichardt

    • Inzichten in klantgerichte communicatie met voordelen die een goede communicatie met de klant heeft
    • Praktische adviezen voor betere klantrelaties die indruk achterlaten
    • Inspirerende en motiverende presentaties die geschikt zijn voor iedereen binnen jouw organisatie
    Frans Reichardt helpt organisaties om beter naar hun klanten te luisteren en effectieve communicatie te realiseren. Met humor en energie inspireert hij zijn publiek om klantgerichtheid centraal te stellen. Heeft uw bedrijf moeite met klanttevredenheid en -betrokkenheid? Frans biedt inzichten en strategieën om deze uitdagingen aan te pakken en uw bedrijfsresultaten te verbeteren.
    Lees het volledige profiel: Frans Reichardt

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Frans Reichardt

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezing van spreker Frans Reichardt : Bring Back That Loving Feeling

      Waarom worden klanten vaak als lastige buitenstaanders behandeld, terwijl zij het hart van elke organisatie vormen? In deze inspirerende lezing laat spreker Frans Reichardt zien hoe je de relatie met je klanten kunt versterken door hen centraal te stellen. Ontdek waar het misgaat en leer hoe succesvolle organisaties wél de klant op de eerste plaats zetten, wat resulteert in betere bedrijfsresultaten en tevreden klanten.
      Vraag vrijblijvend info aan: Frans Reichardt Bring Back That Loving Feeling

      Lezing van spreker Frans Reichardt:  ‘Blije Klanten Bijten Niet’

      Deze spetterende lezing is gebaseerd op Frans Reichardt's boek "Blije Klanten Bijten Niet (Ze Kwispelen!)" en richt zich op klantgericht denken en doen. Frans deelt verhalen en inzichten over hoe je klantgerichtheid kunt vertalen naar klanttevredenheid en klantwaarde. Boek je Frans als spreker, dan krijgen je medewerkers of relaties een leuk aandenken aan een onvergetelijke bijeenkomst in de vorm van zijn boek.
      Vraag vrijblijvend info aan: Frans Reichardt  ‘Blije Klanten Bijten Niet’

      Lezing van spreker Frans Reichardt: De voorspelbaarheid van onze voorkeuren - het klantenbrein & klantgedrag

      Hoe werkt ons brein en wat zijn de principes van verleiden en overtuigen? In deze lezing onthult spreker Frans Reichardt de vaste patronen waarop het klantbrein reageert. Leer hoe je deze kennis kunt toepassen om je klanten beter te verleiden en te overtuigen, wat leidt tot verbeterde klantprestaties en bedrijfsresultaten.
      Vraag vrijblijvend info aan: Frans Reichardt De voorspelbaarheid van onze voorkeuren - het klantenbrein & klantgedrag

      Lezing van spreker Frans Reichardt: Falen & Opstaan - jouw weg naar succes

      Spreker Frans Reichardt is de ideale dagvoorzitter voor jouw evenement. Met zijn uitgebreide ervaring en winnende stijl brengt hij energie, humor en een scherpe focus op klantgerichtheid en communicatie. Frans zorgt ervoor dat elk programmaonderdeel soepel verloopt, het publiek betrokken blijft en de kernboodschap duidelijk overkomt. Zijn professionele aanpak en inspirerende presentaties maken jouw evenement gegarandeerd tot een succes.
      Vraag vrijblijvend info aan: Frans Reichardt Falen & Opstaan - jouw weg naar succes

      Klantbeoordelingen

      5 van 5

      Toen hem enkele dagen voor onze grootste conferentie werd gevraagd deze te openen, nam Frans die uitdaging met enthousiasme aan en bracht hij een inspirerend verhaal. Een man die luisteren predikt als een onderscheidende factor voor toekomstig succes. Topkerel.

      Frans Reichardt

      Frans Reichardt

      5 van 5

      Frans heeft op ons Summer Event gesproken over Luisterend Leiderschap. Een thema waar hij veel over kan vertellen. Met wat input van ons heeft hij echt een inspiratiesessie op maat gemaakt. Hij is van nature een goeie verteller met een aanstekelijke energie. Hij wist ons team een uur lang te inspireren, met leuke en rake voorbeelden vanuit onze branche, en met een goede dosis humor. Ik kan Frans dan ook van harte aanbevelen!

      Frans Reichardt

      Frans Reichardt

      4 van 5

      Met zijn authenticiteit is Frans verfrissend onzakelijk voor een ondernemende spreker. Pure intenties en de menselijke maat staan voor hem voorop en zo zou je het vaker willen zien. Geen glad verhaal of marketingtrucje om even ‘hit & run’ laaghangend fruit te scoren, maar een doorleefd verhaal gericht op duurzame en oprechte relaties met waar nodig een ontroerende of confronterende spiegel, waar je verder mee komt.

      Frans Reichardt

      Frans Reichardt

      5 van 5

      Frans heeft tijdens onze korte en intense samenwerking meerdere keren het ‘wow effect’ weten te creëren. Hij gaat voor ‘the extra mile’. Het zijn bij Frans niet de woorden maar de daden die laten zien dat hij de diepe definitie van de term klantgerichtheid begrijpt. Een geweldige kwaliteit is dat Frans boeiend spreekt voor de massa en aandacht heeft voor het individu.

      Frans Reichardt

      Frans Reichardt

      Beoordeeld 4.75/5 gebaseerd op 4 klantbeoordelingen

      Frans Reichardt

      Ontdek de kracht van klantgerichte communicatie

      Spreker Frans Reichardt is een gepassioneerde spreker die organisaties helpt om beter te luisteren naar hun klanten. Met meer dan 30 jaar ervaring als adviseur, trainer en docent, weet hij als geen ander hoe belangrijk klantgerichte communicatie is voor het succes van een bedrijf. Frans heeft meerdere boeken geschreven, waaronder ‘Mijn klant begrijpt me (nog) niet’ en is co-auteur van ‘Business Bloopers’. Zijn diepgaande kennis en praktische aanpak maken zijn lezingen tot een bron van inspiratie en waardevolle inzichten.

      Frans werd winnaar van de landelijke Toastmaster Spreekwedstrijd 2016, wat zijn talent en vermogen om een publiek te inspireren onderstreept. Zijn populaire lezingen zoals ‘Bring back that loving feeling’ en ‘Blije Klanten Bijten Niet’ hebben al vele bedrijven geholpen hun klantdialoog te versterken. Frans gelooft dat luisteren naar klanten de sleutel is tot tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.

      Zijn presentaties en trainingen zijn dynamisch en interactief, geschikt voor zowel grote als kleine bedrijven. Met humor en duidelijke taal brengt hij zijn boodschap over, waardoor het publiek niet alleen geïnspireerd wordt, maar ook praktische handvatten krijgt om direct mee aan de slag te gaan. Frans is tevens beschikbaar als discussieleider en workshoptrainer.

      Boek spreker Frans Reichardt voor een inspirerende lezing en ontdek hoe klantgerichte communicatie uw bedrijf kan transformeren.

      Hoe kun je het beter doen voor de klant?

      Video van spreker Frans Reichardt

      3 praktische klantentips

      Video van spreker Frans Reichardt

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Frans Reichardt

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 80 80 884

        E-mail: contact@athenas.nl