Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Feike Cats

Auteur en expert in klantgerichtheid, enthousiasme en praktijkgericht advies.

Hoogst gewaardeerde!

4.83 van 5

Bekijk beoordeling

Vraag vrijblijvend informatie aan over Feike Cats

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    5 van 5

    Heel veel leuke reacties gehad op je geweldige presentatie. Wat een energie man! En ons doel is bereikt, we zijn er weer eens herinnerd aan dat we zelf meer kunnen en mogen doen dan we soms denken. Dat wisten we al maar die spiegel heb je ons schitterend voorgehouden. Dank je wel daarvoor.

    Marco Holtackers, Partner - Manager ING Asset Based Finance Regio Zuid West

    Feike Cats

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Feike Cats

    • Concrete tips en strategieën die organisaties kunnen implementeren om hun klantgerichtheid te versterken
    • Direct toepasbare adviezen en inzichten die tonen dat eenvoudige veranderingen een grote impact kunnen hebben op bedrijfsresultaten
    • Verhoogde medewerkerstevredenheid die leiden tot een positieve werkcultuur en verhoogde productiviteit
    Heeft uw organisatie moeite om klanten echt enthousiast te maken? Spreker Feike Cats biedt dé oplossing. Met zijn unieke aanpak helpt hij bedrijven de klantgerichtheid te verbeteren, wat leidt tot meer werkplezier en betere resultaten. Feike Cats, directeur van Houden van Klanten en gerenommeerd auteur, brengt enthousiasme op de werkvloer dat overslaat op uw klanten.
    Lees het volledige profiel: Feike Cats

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Feike Cats

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezing van spreker Feike Cats: Een overzicht van lezingen door Feike Cats

      Spreker Feike Cats biedt inspirerende en praktijkgerichte lezingen die organisaties helpen klantgerichtheid en enthousiasme te bevorderen. Of het nu gaat om medewerkers, klanten, patiënten of burgers, Feike’s sessies bieden concrete tips en inzichten om enthousiasme te cultiveren en te behouden. Met humor en interactie leert hij hoe simpel enthousiasme kan leiden tot blijvende positieve resultaten. Kies uit diverse thema’s zoals medewerkerstevredenheid, klantambassadeurschap, werkgeluk en meer, en transformeer uw organisatie door de kracht van enthousiasme.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Een overzicht van lezingen door Feike Cats

      Lezing van spreker Feike Cats: De enthousiaste medewerker als ambassadeur

      Enthousiaste medewerkers hebben een verhaal. Ze werken graag bij je organisatie. Interessant feit is dat enthousiaste medewerkers voor slechts 8% open staan voor een aanbod van buitenaf. Ze zijn minder vaak ziek, zeer loyaal én zorgen voor aanwas van nieuwe collega’s. Tel uit je winst.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats De enthousiaste medewerker als ambassadeur

      Lezing van spreker Feike Cats: De enthousiaste klant als ambassadeur

      Enthousiaste Klanten hebben een verhaal en zijn graag Klant bij je organisatie. Ze blijven langer en zorgen voor nieuwe Klanten. Enthousiaste Klanten verlagen de marketingkosten vanwege hun loyaliteit. Maar hoe krijg/ houd je Klanten enthousiast? Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats De enthousiaste klant als ambassadeur

      Lezing van spreker Feike Cats: Enthousiaste burgers

      Enthousiaste burgers hebben een verhaal. Ze zijn vaak verrast door de service die ze hebben ervaren. Burgers hebben veelal lage verwachtingen en vinden al snel dat ze niet goed genoeg geholpen worden. Enthousiaste burgers vertellen dat niet alleen door. Ze zijn ook veel leuker voor de medewerkers om geholpen te worden. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Enthousiaste burgers

      Lezing van spreker Feike Cats: Enthousiaste patiënten

      Enthousiaste patiënten hebben een verhaal. Hun verwachtingen zijn overtroffen. Dat kan door simpele dingen zijn. Veelal zijn het momenten van aandacht. Enthousiaste patiënten zijn vaak “fijnere” patiënten om te verzorgen. Ze herstellen ook sneller. Ze zijn ook aardiger voor de medewerkers. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme onder meer door gebruik te maken van Verleuken.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Enthousiaste patiënten

      Lezing van spreker Feike Cats: Van tevreden naar klantenthousiast

      Een tevreden persoon medewerker, burger, patiënt, cliënt of Klant is zeker niet verkeerd, maar vertoont ander gedrag dan bij enthousiasme. Kijk maar naar jezelf als je bijvoorbeeld enthousiast bent over een restaurant. Je vertelt het door en gaat er graag terug. Het geeft je energie en je bent vrolijker. Klanthousiasme zorgt voor een leukere dag.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Van tevreden naar klantenthousiast

      Lezing van spreker Feike Cats: Het verschil tussen tevreden en enthousiast!

      Een tevreden persoon medewerker, burger, patiënt, cliënt of Klant is zeker niet verkeerd, maar vertoont ander gedrag dan bij enthousiasme. Kijk maar naar jezelf als je bijvoorbeeld enthousiast bent over een restaurant. Je vertelt het door en gaat er terug. Het geeft je energie en je bent vrolijker. Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips voor enthousiasme onder meer door gebruik te maken van Verleuken.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Het verschil tussen tevreden en enthousiast!

      Lezing van spreker Feike Cats: De kansen van werkgel(e)uk

      Enthousiaste medewerkers zijn de snelste weg naar enthousiaste Klanten, patiënten, burgers en cliënten. Iedereen weet dat. Net zoals dat iedereen weet dat enthousiaste medewerkers zorgen voor een leukere sfeer, meer loyaliteit en veel lager verzuim. Waarom besteden we dan niet wat extra aandacht aan werkgel(e)uk? Tijdens de inspiratiesessie krijg je tips hoe het werkgel(e)uk te vergroten
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats De kansen van werkgel(e)uk

      Lezing van spreker Feike Cats: Beter leidt bijna nooit tot leuker, leuker bijna altijd tot beter!

      Iedereen voelt zich aangetrokken tot het thema “leuk” en voelt het als een uitdaging in plaats van een bedreiging. In veel organisaties gaat het over verbeteren. Vrijwel nooit over verleuken. En dat is gek. Managers praten veel over verbeterprogramma’s en roepen ook als het goed gaat: “Het kan natuurlijk altijd beter…” Dat is niet heel motiverend. Er zullen weinig medewerkers denken: “nou, dan ga ik gelijk extra mijn best doen”. En toch hanteren organisaties deze aanpak al sinds jaar en dag. Dat kan anders. Dat kan leuker!
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Beter leidt bijna nooit tot leuker, leuker bijna altijd tot beter!

      Lezing van spreker Feike Cats: Blije medewerkers zorgen voor blije klanten

      Iedereen weet dat het zo is, maar in de praktijk blijkt het niet altijd even makkelijk te zijn om toe te passen. Waar wordt een medewerker blij van? Denk je dat of weet je dat? En weet de medewerker waar een leidinggevende blij van wordt? Zo maar wat vragen die tijdens deze inspiratiesessie voorbijkomen.
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Blije medewerkers zorgen voor blije klanten

      Lezing van spreker Feike Cats: Verleuken als middel naar enthousiasme

      Verleuken heeft niet alleen te maken heeft met plezier, maar juist ook met empathie en aandacht. Het is een perfecte manier om medewerkers en Klanten enthousiast te krijgen én houden. Om succesvol zaken te doen gaat het vooral om het verkrijgen en behouden van Klanten. Degene die dit op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze aanpakt, heeft de grootste kans op succes, winst en continuïteit. Die creativiteit moet worden gezocht in de praktische toepasbaarheid én het leuke ervan. In elke branche biedt Verleuken grote kansen. Durf jij het aan?
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats Verleuken als middel naar enthousiasme

      Lezing van spreker Feike Cats: De volgende stap in klantgerichtheid

      Bijna elke organisatie die Klanten, burgers, patiënten, cliënten of studenten heeft, vindt Klantgerichtheid belangrijk. Klantgerichte organisaties geven een hoge prioriteit aan tevreden of liever nog enthousiaste Klanten. De Klant staat centraal en “service” staat hoog in het vaandel. Het doel: Klanten binnenhalen en behouden. Maar hoe doe je dat op de meest simpele, effectieve en creatieve wijze? Tijdens deze sessie raak je geïnspireerd en gemotiveerd!
      Vraag vrijblijvend info aan: Feike Cats De volgende stap in klantgerichtheid

      Klantbeoordelingen

      5 van 5

      Heel veel leuke reacties gehad op je geweldige presentatie. Wat een energie man! En ons doel is bereikt, we zijn er weer eens herinnerd aan dat we zelf meer kunnen en mogen doen dan we soms denken. Dat wisten we al maar die spiegel heb je ons schitterend voorgehouden. Dank je wel daarvoor.

      Feike Cats

      Feike Cats

      5 van 5

      Klanthousiast. Hoe bedenk je het? Ik zeg: opnemen in de dikke van Dale, want dat wil toch iedereen? Daar wordt je enthousiast van; van Klanthousiasme. En zeker hoe Feike de zaal meekrijgt in z'n enthousiasme.

      Feike Cats

      Feike Cats

      5 van 5

      Iedereen was erg enthousiast over je presentatie en vooral je energie was erg fijn! Het heeft een goede boost aan de middag gegeven. Super bedankt voor je inspiratie!

      Feike Cats

      Feike Cats

      5 van 5

      Enorm veel dank voor jouw verhaal vanmiddag. Simpel, effectief, mooie voorbeelden en goed afgestemd op de groep. Mooie energie losgemaakt. Dank, dank, dank!

      Feike Cats

      Feike Cats

      4 van 5

      Feike weet jou en je team op een simpele, effectieve manier met veel praktijkvoorbeelden vanuit een ander perspectief naar Klanten, collega’s, processen en je communicatie te laten kijken. Dit doet hij op een energieke en doelgerichte wijze! Van harte aanbevolen.

      Feike Cats

      Feike Cats

      5 van 5

      Heel goed. Veel energie, wist de groep echt te inspireren.

      Feike Cats

      Feike Cats

      Beoordeeld 4.83/5 gebaseerd op 6 klantbeoordelingen

      Feike Cats

      Transformeer klantgerichtheid met inspirerende en praktische inzichten

      Spreker Feike Cats is een toonaangevende expert op het gebied van klantgerichtheid en enthousiasme. Als directeur van Houden van Klanten heeft hij talloze organisaties geholpen hun klantrelaties te verbeteren. Feike’s aanpak, die hij “Klanthousiasme” noemt, draait om het enthousiasmeren van zowel medewerkers als klanten. Hij gelooft dat enthousiaste medewerkers leiden tot enthousiaste klanten, wat uiteindelijk resulteert in meer werkplezier en betere bedrijfsresultaten.

      Met zijn jarenlange ervaring en diepgaande kennis heeft Feike verschillende succesvolle managementboeken geschreven, waaronder het populaire “Theorie bestaat niet!” en “Klanthousiasme.” Zijn boeken en lezingen staan bekend om hun praktische toepasbaarheid en humoristische insteek. Feike benadrukt het belang van positieve klantinteracties en laat zien hoe eenvoudig het kan zijn om leuk contact te hebben met klanten door complimenten te geven en plezier te maken.

      Feike Cats staat bekend om zijn energieke en interactieve presentatiestijl. Tijdens zijn lezingen weet hij zijn publiek te boeien met humor en praktische voorbeelden. De energie die hij in de zaal brengt, inspireert werknemers om zelf actief aan de slag te gaan met klantgerichtheid. Zijn sessies zijn niet alleen leerzaam, maar ook bijzonder motiverend, waardoor deelnemers direct aan de slag kunnen met de verkregen inzichten.

      Boek nu een inspirerende lezing van Feike Cats en transformeer uw klantgerichtheid met enthousiasme en praktische inzichten.

      Leuker? Iedereen kan het!

      Video van spreker Feike Cats

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Feike Cats

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 8080 884

        E-mail: contact@athenas.nl