Ga naar de hoofdinhoud Overslaan en naar de voettekst gaan

Dominique de Groot

Expert in klantbeleving met 20 jaar ervaring in hospitality en retail. Helpt bedrijven klantloyaliteit en omzet te vergroten.

5.00 van 5

Hoogst gewaardeerde!

Vraag vrijblijvend informatie aan over Dominique de Groot

Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

    5 van 5

    Ik ben heel erg onder de indruk van jouw verhaal, jouw frisse en inspirerende verschijning én jouw expertise!

    Monique Schuurmans

    Scout Groep

    Lees alle beoordelingen

    3 ervaringen die je krijgt met Dominique de Groot

    • Praktische en direct toepasbare strategieën waarmee bedrijven hun klantbeleving kunnen optimaliseren en klantloyaliteit verhogen
    • Waardevolle inzichten uit toonaangevende bedrijven die klantbeleving als groeimotor gebruiken, vertaald naar concrete acties
    • Inspirerende praktijkvoorbeelden en hands-on technieken die teams helpen klantgericht te denken en memorabele ervaringen te creëren

    Wat zorgt ervoor dat klanten niet alleen terugkomen, maar ook anderen enthousiast maken over jouw merk? Spreker Dominique de Groot laat zien hoe klantbeleving het verschil maakt tussen een eenmalige transactie en langdurige loyaliteit. Met haar ervaring in de vijfsterrenhotellerie, retail en luxe hospitality weet ze precies hoe bedrijven emotionele connecties creëren met klanten. In haar inspirerende lezingen deelt ze direct toepasbare strategieën om klantinteracties te transformeren in memorabele momenten die zorgen voor groei.

     

    Lees het volledige profiel: Dominique de Groot

    Vraag vrijblijvend informatie aan over Dominique de Groot

    Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

      Lezingen

      Lezing van spreker Dominique de Groot: How emotions drive value

      We willen ons als klant bij iedere aankoop, iedere transactie, ieder bezoek, gewaardeerd en belangrijk voelen en het gevoel krijgen dat we waarde hebben gekregen voor onze uitgave. We willen dat er op zijn minst aan onze verwachtingen wordt voldaan en beter nog; dat deze worden overtroffen. Organisaties die dit begrijpen, ongeacht in welke branche ze zitten, zullen beamen dat ze geen product of dienst verkopen, maar een beleving. In mijn lezing neem ik u aan de hand van storytelling mee hoe uw organisatie een uitmuntende klantbeleving kan bieden. Hoe u door middel van klantbeleving memorabele momenten kunt creëren die positieve emoties opwekken. Een emotie die een diepgewortelde herinnering achterlaat en die ervoor zorgt dat klanten over uw bedrijf gaan vertellen en willen terugkeren. Ik laat u zien hoe klantbeleving omzet genereert. Ik deel inspirerende voorbeelden van topbedrijven waarvoor ik zelf werkzaam ben geweest, zoals Rituals en Google x Nordic Retail Group en van de topnotch hotelbrands die ik heb bezocht tijdens mijn onderzoeksreizen, zoals de Jumeirah hotelketen (Burj al Arab) en Anantara en vertaal deze naar hands-on handvaten om zélf mee aan de slag te kunnen binnen uw organisatie. Op basis van management werkervaring in de vijf sterren hotellerie, onderzoek naar “tipping behaviour” in de horeca en de vele hospitality teams die ik getraind heb, laat ik u zien hoe klantbeleving werkt, wat u zélf morgen al kunt toepassen en daarmee voor zakelijke groei zorgt.

      Vraag vrijblijvend info aan: Dominique de Groot How emotions drive value

      60-90 minuten

      Klantbeoordelingen

      5 van 5

      Ik ben heel erg onder de indruk van jouw verhaal, jouw frisse en inspirerende verschijning én jouw expertise!

      Scout Groep

      Dominique de Groot

      5 van 5

      In college we all remember that one professor who could just explain any and everything in such an understandable way that the matter is easy to grasp and learning becomes fun. For me in college this was my statistics professor. Now and again you encounter those people in the workforce and Dominique is one of them. She is so passionate about what she does, and does it with so much grace and knowledge. It was truly a pleasure to learn from her knowledge

      Retail Operations Coordinator at Google via NRG

      Dominique de Groot

      5 van 5

      Ik heb Dominique ontmoet via de Sprekersopleiding en ze heeft zo bizar veel kennis. Deze aflevering over klantbeleving is echt een aanrader om naar te luisteren als ondernemer.

      Accountant & Fiscalist

      Dominique de Groot

      Beoordeeld 5.00/5 gebaseerd op 3 klantbeoordelingen

      Dominique de Groot

      Dé expert in klantbeleving die merken helpt groeien

      Klantbeleving is dé onderscheidende factor in een concurrerende markt. Dominique de Groot heeft meer dan 20 jaar ervaring in hospitality en retail en weet als geen ander hoe bedrijven klantloyaliteit kunnen versterken. Met een achtergrond in de vijfsterrenhotellerie en toonaangevende retailmerken zoals Rituals en Google x Nordic Retail Group heeft ze diepgaande kennis over wat klanten écht raakt.

      Dominique heeft onderzoek gedaan naar de impact van non-verbale communicatie, taal en gedrag in klantinteracties en heeft talloze teams getraind in gastvrijheid en sales. Ze deelt inzichten uit haar ervaring bij Michelin-sterrenrestaurants en luxe hotelketens zoals Jumeirah en Anantara, en vertaalt deze naar praktische strategieën voor bedrijven die klantgerichtheid naar een hoger niveau willen tillen.

      Wat haar lezingen uniek maakt? Dominique combineert storytelling met concrete handvatten, zodat organisaties direct aan de slag kunnen. Ze laat zien hoe je klantbeleving omzet in commerciële groei en hoe je met kleine aanpassingen een blijvende impact maakt op klanten. Als consultant en spreker inspireert ze bedrijven in diverse sectoren om klantinteracties te transformeren in onvergetelijke ervaringen die zorgen voor langdurige loyaliteit.

      Boek nu een inspirerende lezing van Dominique de Groot en ontdek hoe klantbeleving jouw bedrijf kan laten groeien.

      Vraag vrijblijvend informatie aan over Dominique de Groot

      Stel je vraag. Wij nemen snel contact met je op.

        Hulp nodig?

        Telefoon: 030 80 80 884

        E-mail: contact@athenas.nl