Angela Weghorst is kinder- en jongerenspecialist en oprichtster van TwinQ, een onderzoeks- en adviesbureau dat achterhaalt wat er diep in de harten van jong en oud speelt en dit vertaalt naar concrete inzichten, advies en inspiratie op het gebied van persoonlijke ontwikkeling, kinder- en jongerenmarketing, positionering en conceptontwikkeling.
De afgelopen vijftien jaar voerde zij talloze persoonlijke gesprekken met kinderen, jongeren, jongvolwassenen en hun ouders. Zij sprak met hen over de meest uiteenlopende onderwerpen, variërend van marktonderzoeken over spaaracties, characters, voeding, overgewicht, bankzaken en (social) media tot intense persoonlijke gesprekken.
Angela Weghorst studeerde Industrieel Ontwerpen aan de TU Delft en volgde gedurende 12 jaar de opleiding ’energetische waarneming en intuïtieve ontwikkeling’. Daar heeft ze geleerd om veel dieper naar zichzelf en anderen te kijken: voorbij de sluiers van de fysieke werkelijkheid. Het helpt haar om razendsnel tot de kern te komen
Ze werkte onder meer als brandmanager voor het merk Maxi Cosi en als marketingconsultant bij IPM KidWise. Momenteel is zij werkzaam als (research based) marketingconsultant, gespecialiseerd in positionering/strategie, kinderen & jongeren en als coach/trainer persoonlijke en intuïtieve ontwikkeling.
Haar passie is het achterhalen van wat er diep in de harten van jong en oud speelt en dit te vertalen naar concrete insights en inspiration waar je gelijk mee aan de slag kunt. Juist die diepgang en het zoeken naar de essentie heeft ervoor gezorgd dat ze aan de wieg heeft mogen staan van talloze succesvolle marketingproposities en persoonlijke transformaties.